25 filmów z 2017 roku które warto obejrzeć
Filmy nie są uszeregowane od najlepszego do najgorszego, a podane są w kolejności dat ich polskich premier.
1. La La Land ( 10/10 )
Ten film jest dla każdego, kto kocha muzykę. Musical opowiadający historię dwójki osób, które muszą wybrać czy bardziej kochają siebie czy muzykę. W tym obrazie zakochały się miliony ludzi na całym świecie, w tym jury Oscarów. Jest to film , który nie tylko warto, ale trzeba zobaczyć.
2. Sztuka kochania - Historia Michaliny Wisłockiej ( 8,5/10 )
Genialny polski film o kobiecie, która zrewolucjonizowała spojrzenie na seksualność w polskim społeczeństwie. Wybitna gra aktorska, boskie kostiumy oraz idealnie wyważony nastrój filmu sprawiły, iż film ogląda się bardzo przyjemnie. Nikt po seansie nie będzie zawiedziony.
3. Moonlight ( 9/10 )
Opowiada on historię dojrzewania i poznawania samego siebie. Film jest przejmujący, piękny, wybitnie wykonany. Nie bez powodu zdobył Oscara za najlepszy film. Trzeba go zobaczyć, żeby zrozumieć jego fenomen.
4. Piękna i Bestia ( 9/10 )
Wychowałam się zarówno na papierowej jak i filmowej wersji tej bajki, dlatego film ten jest dla mnie sentymentalną podróżą do dzieciństwa. I to założę się, że nie tylko dla mnie. Bałam się, że następca nie będzie tak dobry jak jego animowany poprzednik, jednak chyba okazał się nawet lepszy. Nie ma ani jednego argumentu przeciw obejrzeniu tego filmu.
5. Uciekaj! ( 9/10 )
Jak dla mnie była to rewolucja kinowa tego roku, ponieważ to co twórcy filmu zrobili z zabawą gatunkami filmowymi jest arcydziełem. Połączenie thrillera z horrorem oraz komedią brzmi bardzo dziwnie, a jednak w tym filmie udało się koncertowo. Z całego serca polecam obejrzeć ten film, ponieważ, kolokwialnie mówiąc, wymiata.
6. Jutro będziemy szczęśliwi ( 8,5/10 )
Przepiękna historia o relacji między ojcem a córką. Film chwyci za serca nawet największych twardzieli. Na seansie będziemy śmiać się, ale też i łezka w oku się zakręci. Przecudowna i wzruszająca opowieść, z którą warto się zapoznać i zachwycić.
7. Sama przeciw wszystkim ( 9,5/10 )
Seans dla fanów teorii spiskowych oraz wszelkich gałęzi prawa i polityki. Film zagadkowy, trzymający w napięciu do ostatnich minut, ale przede wszystkim zaskakujący, do tego genialna Jessica Chastain, grająca główną bohaterkę. Wszystkie te czynniki złożyły się na kinowa ucztę, którą chce się oglądać i oglądać.
8. Wonder Woman ( 8,5/10 )
Pasjonujący film, dzięki któremu możemy poznać historię narodzin Wonder Woman. Film jest obowiązkowy dla wszystkich fanów komiksów DC, ale także dla każdego kto lubi dobre kino akcji połączone z elementami fantastyki i legend. Jak dla mnie najlepszy film z uniwersum DC, który po prostu trzeba obejrzeć.
9. Tożsamość zdrajcy ( 9/10 )
Mocna pełna akcji uczta kinowa, która powinna zadowolić każdego. Film choć przewidywalny to wciągnie każdego. Sceny walk wyreżyserowane oraz zagrane zostały w sposób godny uznania, a tempo akcji nie daje powodów do nudy.
10. Baby Driver ( 9/10 )
Film dyktowany muzyką. To po prostu trzeba zobaczyć. Dla każdego fana czterech kółek i nie tylko, ponieważ również dla fanów dobrej muzyki, a chyba każdy lubi dobrą muzykę. W takim razie nie ma wymówek i czas zasiąść przed ekranem i delektować się umiejętnościami Baby Driver.
11. Spider-Man: Homecoming ( 8/10 )
Kolejna odsłona przygód człowieka-pająka i znowu nastąpiła zmiana aktorów. To był właśnie strzał w dziesiątkę. Nowa krew i praktycznie nowi bohaterowie wnieśli świeżość do całej serii. W końcu również Spider-Man wywołuje u nas uśmiech, poczucie humoru jest wyważone idealnie, dzięki czemu film stał się w pełni filmem rozrywkowym.
12. Dunkierka ( 8/10 )
Pięknie zrobione kino historyczne. Obrazy, które możemy oglądać na ekranie, zapierają dech w piersiach, dla samych tych widoków powinno się obejrzeć ten film. Poza tym można dowiedzieć się z niego paru ciekawych rzeczy na temat realiów tamtych czasów.
13. Atomic Blonde ( 8/10 )
Bond w spódnicy? Brzmi całkiem ciekawie i jest strasznie intrygujące. Film jest ideałem pod względem choreografii walk, to co zrobiono można nazwać sztuką. Film intryguje, pasjonuje i ani na chwile nie zwalnia. Dla wszystkich fanów kina szpiegowskiego jest obowiązkiem zobaczyć ten film i poznać kobiecą moc szpiega.
14. Annabelle: Narodziny zła ( 9/10 )
Horror dobry jak ich mało. Kolejna, część historii nam juz znanej, utrzymuje poziom swoich poprzedniczek. Nareszcie dane nam jest poznać początek historii tej strasznej lalki. Film jest przeszywający i nie polecam go osobom o słabych nerwach, jednak fani horrorów powinni być zachwyceni.
15. Bodyguard zawodowiec ( 8/10 )
Jeśli macie ochotę na typowo rozrywkowy film albo po prostu chcecie rozluźnić się po ciężkim dniu, to ta propozycja jest dla was idealna. Pełen śmiechu, akcji i miłości, czyli dla każdego coś dobrego i każdy po seansie stwierdzi, że był to dobry wybór.
16. To ( 10/10 )
Po pierwszej genialnej ekranizacji książki Stephena Kinga, ten film miał wysoko postawioną poprzeczkę, jednak przeskoczył ją z ogromnym zapasem. Film jest idealny i nic więcej nie da się powiedzieć prócz: musisz to zobaczyć.
17. Powiernik królowej ( 8,5/10 )
Wzruszająca opowieść o rodzącej się przyjaźni między królową a jej służącym. Film daje nam prawdziwą definicję przyjaźni, którą każdy powinien wziąć sobie do serca. Ja byłam zachwycona tym, co zobaczyłam na sali kinowej. Mam nadzieję, że każdy, kto obejrzy ten film, będzie czuł to co ja.
18. Blade Runner 2049 ( 8/10 )
Kontynuacja, dla niektórych kultowego filmu, "Łowca androidów" z 1982 roku. Spektakularne kadry oraz wybitna gra aktorów zapraszają nas do zatracenia się podczas tego filmu. Jest to bardzo udany film i oby było takich więcej.
19. Twój Vincent ( 9/10 )
Polska animacja, która zachwyci każdego. Tyle godzin pracy tak wielu artystów musiało zakończyć się prawdziwym arcydziełem. Nie dość, że możemy poznać historię jednego z najsłynniejszych malarzy świata, to jeszcze jest ona przedstawiona w tak piękny sposób. Nikt nie może pominąć tego filmu.
20. Thor: Ragnarok ( 8/10 )
Thor powraca i to w wielkim stylu. Efekty specjalne robią wrażenie, gra aktorska robi wrażenie, narracja robi wrażenie, ten film zwyczajnie robi wrażenie i jest, jak dla mnie, najlepszym filmem od Marvela.
21. Najlepszy ( 9/10 )
Na ekranie śledzimy losy Jerzego Górskiego, który osiągnął mistrzostwo świata w podwójnym triatlonie. Iście hollywoodzka opowieść o klęskach, które skutkują przemianą człowieka. Film, choć polski, ani trochę nie odbiega od czołówki światowej i jest jednym z lepszych polskich filmów w ostatnich latach.
22. Cicha Noc ( 8/10 )
Najlepszy film 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Ta rekomendacja mówi sama za siebie. To co najlepsze oglądać trzeba. Jeśli nadal cię to nie przekonało, to pełną recenzję tego filmu znajdziesz u nas na stronie w zakładce "rozrywka".
23. COCO ( 9/10 )
Zdobywca Złotego Globa za najlepszy film animowany i z tym werdyktem nie można się nie zgodzić. Film przekazuje tyle wartości, że powinien być obowiązkowo oglądany w szkołach. Jest po prostu przepiękny, mądry i skruszy nawet najbardziej twarde serca. Na naszej stronie również znajdziesz pełną recenzję tego filmu.
24. Gwiezdne Wojny Ostatni Jedi ( 8/10 )
Skoro zaprasza sam Luke Skywalker to chyba nie ma innego wyjścia jak obejrzenie filmu, a uwierzcie na prawdę warto. Świetnie zrobiona kolejna część przygód Jedi utwierdza, że nadal można zrobić dobry film o przygodach w Galaktyce. Już nie mogę doczekać się następnych części.
25. The Florida Project ( 9/10)
Teraz czas na propozycje kina trochę bardziej ambitnego. Jeśli chcecie dowiedzieć się jak postrzegają świat dzieci, to ten film odpowie na wszystkie pytania i to w sposób ujmujący i przepiękny. Polecam ten film nie tylko kinomaniakom, ale wszystkim. Naprawdę warto.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj